صفحه اصلی / بلاگ / چند دلیل برای خرید از فروشگاه اینترنتی

چند دلیل برای خرید از فروشگاه اینترنتی

چند دلیل برای خرید از فروشگاه اینترنتی

چند دلیل برای خرید از فروشگاه اینترنتی

فرض کنید در یک روز گرم تابستانی قصد خرید یک قطعه کامپیوتری یا یک وسیله برقی برای آشپزخانه منزل دارید اگر بخواهید به صورت سنتی خرید نمایید به احتمال زیاد به همراه همسر و یا حتی فرزندان خود شال و کلاه می‌کنید و با تعویض لباس از خانه بیرون می‌زنید. اگر با ماشین شخصی خود بخواهید به محلی که بورس محصول مورد نظر شماست برسید، با هزینه‌هائی مانند سوخت و استهلاک اتومبیل مواجه خواهید شد. به علاوه، همواره دردسر پیدا کردن جای پارک و هزینه پارکینگ و جریمه شدن در خیابانهای شلوغ و پر از دوربین هم وجود دارد. اما تمام این‌ها جدا از اتلاف ساعت‌ها از وقت گران‌بهایتان در ترافیک و گرما بود! تمام این مسائل برای فصل سرما و زمستان هم به شکل دیگری وجود خواهد داشت.

پس چرا همین خرید را با یک سرچ و چند کلیک ساده انجام ندهیم؟ در منزل یا محل کار خود به راحتی و بدون دردسر می‌توانید از فروشگاه‌های اینترنتی خرید خود را آگاهانه با مقایسه دقیق و عادلانهٔ مشخصات فنی محصول مورد نظر انجام دهید و در هزینه‌ها و وقت خود صرفه‌جویی نمایید.

قیمت مناسب تر با دید بازتر

شما می‌توانید محصولات مورد نظر خود را با قیمت مناسب و ارزان با گشت‌و‌گذار در بین فروشگاه‌های اینترنتی تهیه کنید. در فروشگاه اینترنتی شما قادر هستید چندین برند را با هم مقایسه نموده و اطلاعات کاملی در مورد محصول مورد نظر خود کسب کنید که یقینا در هنگام خرید حضوری فروشندگان درصد کمی از این اطلاعات را هم به شما نمی‌توانند ارائه کنند.

خرید اجباری

در خریدهای حضوری گاهی فروشنده با مهارت و سخنوری و به قول معروف زبان‌بازی شما را مجبور به خرید محصولی می‌کند که به آن نیاز ندارید و یا آن محصول کیفیت مطلوبی ندارد. اما در خرید از فروشگاه‌های اینترنتی شما آزادید که با بررسی دقیق کالای مورد علاقه خود را خرید کنید.

چگونه اطمینان کنیم و از کجا خرید کنیم؟

اما چگونه به فروشگاه‌های اینترنتی اعتماد کنیم که دچار دردسر نشویم. یکی از نشانه های اعتبار فروشگاه‌های اینترنتی داشتن نماد الکترونیک می‌باشد. به دلیل این‌که نهادی که مسئولیت ارائه نماد الکترونیک را دارد تمامی اسناد و مدارک هویتی شخص مدیر و محل فروشگاه را بررسی می‌کنند و بعد از تایید اینماد را ارائه می‌کنند لذا ای‌نماد به شما این اطمینان را می‌دهد تا یک خرید امن و راحت داشته باشید. هم‌چنین سایت‌هایی که جواز کسب از اتحادیه یا اطاق اصناف و یا هر دو را در کنار نماد الکترونیک دارند از اعتبار بیشتری برخوردارند. همچنین رزومه کار مدیر و یا شرکتی که سایت را مدیریت می‌کند می‌تواند دلیل دیگری بر اصالت آن فروشگاه باشد.

فروشگاه اینترنتی تینوتو با کسب نماد الکترونیک و داشتن جواز کسب از اتحادیه فناوران رایانه به مدت 15 سال و جواز از اطاق اصناف (در دست اقدام) به شما نوید یک خرید دلچسب و بی‌دردسر را می‌دهد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

از خرید شما متشکریم

  • هیچ محصولی در سبد خرید.